Pogoji poslovanja in uporabe strani markes.si so napisani v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter ostalo predpisano zakonodajo.

Spletno nakupovanje: Informacije o artiklih in cenah

Za nakupovanje v spletni trgovini MARKES, enostavno izberite produkte, ki ji želite kupit, izberite željeno količino in izberite možnost »DODAJ V KOŠARICO«. Ko ste zadovoljni z izbiro artiklov, kliknite na »NA BLAGAJNO«. (V kolikor si premislite o sami izbiri produktov je še vedno možno spreminjati samo naročilo s klikom na košarico.) Po potrditvi naročila  vas bomo obvestili preko E-pošte. V kolikor niste prejeli E-mail potrditve nas kontaktirajte v 48h po predaji naročila.

Informacije o artiklih so navedene na spletni strani MARKES in so navedene zraven produktov.

Cene artiklov so določene s cenami navedenimi ob samih artiklih, vsebujejo DDV in ne vsebujejo stroškov povezanih z dostavo. Cene artiklov so veljavne iz časa sklenitve pogodbe z uporabnikom.

Redne cene so enake za vse uporabnike.

Akcijske cene so enake za vse uporabnike in trajajo do preklica akcije.

Količine

Prodaja izdelkov je namenjena za manjša gospodinjstva. V kolikor bodo naročila vsebovala preveliko količino izdelkov si pridržujemo pravico do storniranja naročila.

V kolikor bo naročilo vsebovalo več kot 80€ artiklov ne bo možno plačati po povzetju, ampak le z plačilnimi karticami in Paypal-om.

Račun

Vsaka pošiljka vsebuje račun v fizični obliki. V kolikor stranka želi ji račun pošljemo tudi preko e-pošte v elektronski obliki. Račun vsebuje ceno in vse stroške v zvezi nakupa.

Dostava

Dostava peketov bo izvedena s strani Pošte Slovenije. Čas dostave naročil od trenutka naročila traja med 1 in 4 delovnih dni. V kolikor to ne bo možno oz. artikla ne bo na zalogi vas bomo obvestili, preko predhodnje predanih informacij uporabnika. Dostava je možna samo na naslove znotraj Republike Slovenije.

Plačila

Spletna trgovina MARKES omogoča plačevanje z naslednjimi plačilnimi možnostmi:

  • Plačilo preko Visa, EuroCard/MasterCard,
  • Plačilo preko PayPal,
  • Plačilo po povzetju

V primeru zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na zdravstveno tveganje stranke je možna ukinitev plačila po prevzetju v želji po zaščiti uporabnika.

Varnost

Spletna trgovina MARKES zagotavlja popolno varnost pri nakupu. Občutljive osebne informacije in informacije o transakcijskih podatkih so tako varne, saj uporabljamo SSL certifikat.

Varovanje in zbiranje osebnih podatkov

Zavezujemo se, da bodo vaši osebni podatki zbirani, obdelovani in hranjeni v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Zavzemamo se, da bodo vaši podatki ustrezno zaščiteni in ne bodo posredovani tretji osebi. Podatki bodo uporabljeni zgolj za namene nakupa v spletni trgovini.

Zbiramo naslednje podatke: IP naslov, Ime in priimek, naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo, telefonska številka, e-mail naslov, čas in datum registracije, arhiv komunikacije s spletno trgovino.

Omejitev odgovornosti

V podjetju Bizantino d.o.o. delamo vse po najboljših močeh, da zagotovimo čim večji ažurnosti in točnosti objavljenih podatkov na strani markes.si. Kljub temu pa zaradi tehnoloških težav lahko pride do napake, ki je prikazana na spletni strani. V kolikor obiskovalec ugotovi/oceni, da gre za napako nas naj takoj obvesti. V primeru naročila za takšno blago ali storitev bo podjetje obvestilo kupca in preklicalo naročilo ali pa mu povrnilo kupnino. V primeru naročanja za nedobavljiv izdelek bo podjetje obvestilo kupca o spremembi in preklicu naročila. Kupec se lahko odloči za zamenjavo izdelka ali za preklic naročila. V primeru, da je stranka izdelek plačala se ji nemudoma povrne kupnina.

Spletno trgovino MARKES uporabniki in potrošniki uporabljajo na lastno odgovornost.

Komentarji na spletni strani

Spletna trgovina MARKES omogoča potrošnikom oddajo komentarja za posamezne artikle. Ti komentarji so vidni vsem uporabnikom. Pridržujemo si pravico do modeliranja in izbrisa komentarjev kateri so: žaljivi, neresnični, zavajajoči, škodljivi, grožnje, zloraba ali posegajo v zasebnost drugih in jih žalijo ali ponižujejo. Podjetje in trgovina ne prevzemata nobene odgovornosti zvezi z objavljenimi komentarji. Z objavo komentarja soglašate, da je komentar lahko uporabljen v promocijske namene prodaje.

Odstop od pogodbe

Uporabnik, ki je potrošnik lahko v roku 14 od nakupa oziroma prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedenega razloga in vrne izdelek. V primeru odstopa si potrošnik lahko prenese obrazec za odstop od pogodbe ali poda lastno odstopno izjavo, iz katere jasno izhaja, da nedvoumno odstopa od pogodbe in vsebuje navedeno številko naročila.

Potrošnik je dolžan vrniti izdelek v roku 14 dni od dneva odstopa od pogodbe. Stroške vračila nosi potrošnik. Prodajalec vrne kupnino potrošniku v 14 dneh od prejetja odstopa od pogodbe. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga. V kolikor je izdelek bi kupljen po akcijski ceni se vrne plačani znesek kupnine.

Vrnjen izdelek mora biti nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelka le v obsegu, ki mu omogoča ugotovitev dejanskega stanja ne da bi se pri tem izdelek poškodoval ali spremenila količina izdelka. V kolikor preizkušanje od navedenega, potrošnik zgubi pravico do odstopa od pogodbe. Če je izdelek kupljen kot komplet, vračilo posameznih kosov ni dopustno.

Stvarne napake

Potrošnik ima uveljavljati pravico iz naslova stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesec od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora obvestiti prodajalca o napaki, mu jo natančno opisati in omogočiti možnost ogleda izdelka. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake po časovnem obdobju dveh let od nakupa artikla. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Stroški pošiljanja so na strani kupca. V kolikor je stvarna napaka utemeljena, se kupcu vrnejo stroški pošiljanja. Prodajalec pisno odgovori potrošniku o reševanju zahteve v roku 8 dni do prejema vrnjenega izdelka.

Stvarna napaka se definira:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo.
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če ponudnik izročil izdelek , ki se ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico zahtevati od prodajalca, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali,
  • blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe/Reševanje pritožb in sporov

Podjetje Bizantino d.o.o. se bo zavzemalo za hitro in učinkovito reševanje nejasnosti, pripomb in pritožb. Pri tem bo spoštovana zakonodaja. (zakon o varstvu potrošnikov).

Za pritožbe in pripombe so vam na voljo naslednji kontakti:

  • pisno na elektronski naslov info@markes.si
  • na tel. Številko +386 51 342 456

V kolikor stranka ne bo zadovoljna z rešitvijo pritožbe , lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

Podjetje Bizantino d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora skladno z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov.